Dyskusja
Uwaga - każda wersja językowa portalu posiada oddzielne komentarze do projektu.
Komentarze zamieszczane na naszym serwisie podlegają regulaminowi komentowania.
DISCO:VR to sieć salonów oraz największe w Polsce centrum gier wirtualnej rzeczywistości, w którym przetestujecie możliwości HTC Vive, Oculus Rift czy Samsung Gear, a także spróbujecie swoich sił w starciu z samochodowymi symulatorami. Znajdziecie tu również pizzę dla prawdziwych ninja i kosmiczny bar!
Naszym celem jest stworzenie sieci 60 salonów w ciągu trzech lat!
Zbudujemy cały ekosystem urządzeń do VR, który umożliwi nam globalne skalowanie biznesu.
Zbudujemy największą społeczność graczy VR i oprzemy o e-sport, emitując własną walutę (ICO), Walutę Wirtualnej Rzeczywistości.
Zainwestuj i dołącz do globalnej rewolucji VR!
Rynek VR podwaja się co roku. Obiecujący jest również rynek e-sport, który najprawdopodobniej się podwoi w ciągu najbliższego 1,5 roku.
Otwarcie pierwszego lokalu we wrześniu 2016
Otwarcie 60 lokali
Ponad 3 mln gości rocznie w wielu lokalizacjach
Źródło: Prognoza własna
Wielkim offline’owo-online’owym, fizyczno-wirtualnym systemem grywalizacyjnym, który będzie organizował czas wolny setek tysięcy użytkowników.
Nasza rola z czasem zmieni się z budowniczego i zarządzającego siecią na organizatora środowiska grywalizacji i dostawcę software i hardware na licencji. Stworzymy nową generację franczyzy w modelu SaaS i pay-per-use z minimalnymi barierami wejścia i atrakcyjnymi modelami finansowania dla początkujących przedsiębiorców.
Za zakup minimum 1 akcji otrzymasz zaproszenie na coroczne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podczas którego będziesz miał okazję spotkać się z innymi inwestorami.
Kupując 2 akcje DISCO:VR otrzymasz:
Kupując 5 akcji DISCO:VR otrzymasz:
Kupując 10 akcji DISCO:VR otrzymasz:
Kupując 25 akcji DISCO:VR otrzymasz:
Kupując 50 akcji DISCO:VR otrzymasz:
Kupując 100 akcji DISCO:VR otrzymasz:
Kupując 1000 akcji DISCO:VR otrzymasz:
Symulator lotu ptaka
Ramię robotyczne
Symulatory samochodowe/lotnicze
Graphic Designer, Battlefield ProGamer, Wolontariusz w schronisku dla zwierząt.
IT Master, CS 1.6 ProGamer, Trener Footballu Amerykańskiego, z wykształcenia Teolog.
Mistrz PR i Marketingu. Pochodzi z Lubelszczyzny. Bloger, bystry obserwator świata.
Mistrz Scenografii i Sportów Ekstremalnych. Postać McGyvera była tworzona na jego podobieństwo.
Założyciel sieci burgerowni Bobby Burger burger. Ojciec 2-letniego aniołka. Psycholog z wykształcenia.
Bierze życie na gorąco. Mistrz PR i zarządzania rozrywką. Nie lubi Kylo-Ren.
Jednym z naszych podstawowych celów jest zbudowanie społeczności graczy, dlatego uważamy, że to naturalny krok. W przyszłości planujemy organizację kampanii crowdfundingowych poszczególnych akcesoriów VR w związku z czym taka kampania jest dla nas cenna ze wzgędu na pozyskanie wiedzy dotyczącej skutecznego działania na tym polu.
Tak – współpracujemy w tej kwestii z portalem Beesfund.com, który zrealizował już z sukcesem wiele podobnych akcji oraz z kancelarią prawną, która dba o kwestie formalne. Ważną informacją jest także to, że akcja jest zgłoszona do Komisji Nadzoru Finansowego.
Planujemy debiut na rynku New Connect na przełomie 2018 i 2019 roku. Wtedy będzie możliwość wyjścia z inwestycji. Do tego czasu akcje będzie można zbyć tylko komuś innemu.
Tak – zgodnie z prawem akcje można odsprzedawać dalej wg własnego uznania i własnej wyceny.
Posiadanie akcji nie wiąże się z żadnymi obowiązkami. Raz w roku będziesz otrzymywać od nas zaproszenie na Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy, na którym obecność nie jest obowiązkowa. Nasze Walne będzie odbywało się w największym salonie w Polsce i będzie połączone z turniejem graczy VR.
Pieniędzy na rozbudowę zespołu pracującego nad technologią hardware'u i oprogramowania.
Rzeczywistość wirtualna to medium, które daje widzom niespotykaną możliwość zanurzenia w środowisku poprzez specjalne gogle, kontrolery oraz słuchawki. Zestaw czujników śledzi ruchy widza pozwalając mu fizycznie rozejrzeć się wewnątrz wirtualnej przestrzeni.
Po łacinie DISCO oznacza „poznaję, zaznajamiam się” z kolei tłumaczenie Virtual Reality na łacinę to Virtual Rerum. To dokładnie przedstawia czym się zajmujemy – zaznajamianiem ludzi z VR, dawaniem nowych przeżyć, dawaniem możliwości przeżywania różnych stanów.
Korzystanie z wirtualnej rzeczywistości jest bezpieczne, jednakże VR może powodować mdłości lub zawroty głowy. Tzw. choroba symulatorowa objawiająca się powyższymi niedogodnościami spowodowana jest np. tym, że mózg gracza odbiera sygnały, że jest w ruchu gdy faktycznie znajduje się w miejscu.
HTC Vive, Oculus CV1, Konsole i Automaty do gier.
400.000 zł by zapewnić rozwój spółki na najbliższe 6 miesięcy. Pozwoli nam to stworzyć pierwszą z urządzeń harware'owych (bieżnię) i rozpocząć rozwój sieci salonów.
Tak, planujemy kolejne zamknięte emisje.
Udało nam się zbudować sieć 34 lokali BoBobby Burger w ciągu 3 lat. Uważamy, że stworzenie sieci 60 salonów w ciągu trzech lat jest realne. Dodatkowo wprowadzenie do sprzedaży akcesoriów VR - bieżni, urządzenia do latania, urządzenia do ruchu pojazdów - pozwoli w łatwy sposób skalować biznes na cały świat. Jeżeli dodamy do tego rozgrywki wirtualne to mamy swój błękitny ocean. Rynek VR będzie rósł i działania marketingowe dużych koncernów będą wspierały pośrednio nasz rozwój.
Nie. Naszym celem jest dynamiczny rozwój. Wszystkie środki będziemy reinwestowali w rozwój spółki.
Środki są nam potrzebne w celu przyspieszenia wzrostu naszego przedsiębiorstwa. Jeśli nie uda się ich zebrać, ten plan będzie nadal realizowany, tylko wolniej.
Spółka została założona w maju. Do tej pory salon był prowadzony jako działalność gospodarcza.
Uwaga - każda wersja językowa portalu posiada oddzielne komentarze do projektu.
Komentarze zamieszczane na naszym serwisie podlegają regulaminowi komentowania.